074-7691431
0
x

המוצרים שלי

0 סך הכל: * המחירים לא כוללים משלוח
ראשי בלוג ציוד לדגים | אודיס פלייס

בלוג

ציוד לדגים

08/07/2019

ציוד לדגים כולל מגוון רחב של מוצרים. כאשר מחליטים לרכוש אקווריום ובהתאם לכך גם דגים, ניתן לשדרג ולהוסיף היצע רב של ציוד אשר תפקידו לשדרג את הנראות של האקווריום. אודיס פלייס הינה חנות ציוד ומזון למגוון חיות מחמד ולדגי נוי. החנות מציעה היצע רחב ומגוון של ציוד לדגים, צמחי נוי לאקווריום,משאבות, רקעים לאקווריום, ומכשור משוכלל ומקצועי המתאים לסוגים שונים של אקווריומים.


ציוד לדגים בירושלים
כאשר מקימים אקווריום, חשוב לרכוש ציוד לדגים, על מנת להאריך את חיי הדג ככל הניתן, ולהנות מהיתרונות של הקמת אקווריום בבית. מומלץ לרכוש אבנים טבעיות או מלאכותיות, על מנת לאפשר לדגים מקומות מסתור, שיעוררו עניין וסקרנות, וכך יהיה להם מרחב לשחק ולהרגיש טבעי ממש כמו בים. בנוסף, יש להחליט אילו דגים ברצוננו לגדל בתוך האקווריום. ישנם סוגים שונים של דגים, כגון דגים טרופיים, דגי נוי, דגי מים קרים ועוד. אודיס פלייס מציעה מגוון גדול של ציוד לדגים, אותו ניתן לרכוש דרך האינטרנט, כמובן שניתן גם לרכוש ציוד לדגים באיזור ירושלים, והסביבה. 


ציוד לדגים במודיעין
ציוד לדגים חשוב במיוחד כאשר נגשים להרכבת אקווריום חדש, או שדרוג של אקווריום קיים. משאבת חמצן היא חובה, ויש להחליט איזו משאבה לגנות לפי כמות הדגים, וסוגם. בנוסף מומלץ לרכוש מסנן מים מקצועי, שיאפשר את סינון המים ונקיונם, ומתקן תאורה לזמן החשכה. 


ציוד לדגים בבית שמש
על מנת לשפר את הסביבה ואת איכות החיים של הדגים, חשוב במיוחד להשקיע בציוד לדגים. מומלץ לשדרג את התפאורה של האקווריום, להשתמש בסלעים טבעיות, רקע של צמחים, צמחי נוי, ועוד. שימוש בציוד זה יכול לתרום למראה התת ימי ולהעניק אווירה מיוחדת. כמובן שחשוב לא להעמיס מידי באביזרים וציוד, על מנת לאפשר לדגים לנוע בחופשיות מבלי להרגיש צפיפות. כמו כן, את האקווריום חשוב להציב במקום יציב, ובמרכז הבית, על מנת להנות מהמראה המיוחד. 

 
לדימוי הסביבה הטבעית ולשיפור איכות חיי הדגים יש לדאוג לתפאורה - לרפד באבנים ובסלעים המתאימים לסוג הדגים (עדיף ללא צבע, הנוטה לרדת במים ולעתים רעיל), ליצור מקומות מסתור ולשתול צמחי מים. כדי לתרום עוד לאווירה התת-ימית אפשר לשלב ספינות טרופות או תיבות אוצר, אך חשוב לשמור על מרחבלשחייה ולא לצופף.

X

השאירו הודעה ונחזור בהקדם