074-7691431
0
x

המוצרים שלי

0 סך הכל: * המחירים לא כוללים משלוח
ראשי בלוג אקווריום לדגים | אודיס פלייס

בלוג

אקווריום לדגים

08/07/2019

יתן למצוא בבתים רבים בארץ ובעולם אקווריום לדגים, רבים נהנים מגידול דגי נוי בביתם, ומדובר בתחביב מעשיר ומהנה לכל המשפחה. אקווריום לדגים הינו פריט נוי יפיפה אשר משדרג כל מרחב בבית, ומעניק אווירה נעימה במקום בו הוא נמצא. אך בנוסף לאסתטיקה ויופי, אקווריום לדגים דורש תחזוקה ותשומת לב, מכיוון שחיים בו יצורים חיים שזקוקים למזון, ציוד, ותחלופה של מים מעת לעת. אקווריום לדגים מגיעים מגוון רחב של צורות וגדלים, עובי שונה של זכוכית, ועיצוב שונה. ככל שנפח האקווריום יהיה גדול יותר, כך יהיה יותר מקום לדגים לנוע ולשחות בחופשיות, ובהתאם לכך גם איכות מים טובה יותר, ותוחלת חיים ארוכה יותר משמעותית לדגים. 


אקווריום עגול גדול
כיום אקווריום לדגים הינם מוצרים שהדגש הוא על העיצוב והיופי. אקווריום עגול הופך למעשה לאביזר יוצא דופן ויפה, אשר הופך בקלות להיות מרכז העניין בבית, מושך את תשומת ליבם של האורחים, ומעניק אווירה מיוחדת בחלל בו הוא נמצא. האקווריום הגדול מאפשר לקיים את הקסם התת ימי ממש בתוך ביתכם. 


אקווריום ציקלידים 
לא ניתן לשלב ציקלידים בכל אקווריום, ובמקרים רבים הם לא יחיו בשלום עם דגים מסוג אחר. לכן מומלץ לבנות אקווריום ציקלידים מיוחד, שבו קיימים רק ההציקלידים. כמו כן, סוג הדג הזה אוהב מיוחד סלעים וקנאי למרחב ולפרטיות שלו. ציקלידים ידועים כדגים מאוד טריטוריאלים ולכן לא מרבים להסתדר עם דגיםאחרים. חשוב לעצב באופן מתאים את האקווריום ורק לאחר מכן לשים את הדגים בפנים. לציקלידים יש צורך באקווריום גדול, מכיוון שהם זקוקים למרחב תנועה גדול. כאשר מנסים לגדל סוג זה של דגים באקווריום רגיל, או בקרב דגים נוספים, בדרך כלל צפויה אכזבה. 


אקווריום מעוצב
כיום קיימים אקווריום לדגים בעיצובים שונים, וניתן לשדרג כל אקווריום קיים. ניתן לגדל צמחי מים אמיתים, להוסיף סלעים טבעיות, ולהעניק אווירה תת ימית קסומה ומלאה בשלווה וברוגע. כמו כן, מומלץ לשדרג את האקווריום עם תאורה מיוחדת, כך שגם בשעות החושך, נוכל לראות ולהתרשם מהמתרחש. אודיס פלייס היא חנות למזון וציוד רחב של אקווריומים מעוצבים במגוון צורות וגדלים, וכמובן גם ציוד לדגים, משאבות, אביזרי נוי, ומזון בסוגים שונים, בהתאם לסוג הדג, וגודלו. 

X

השאירו הודעה ונחזור בהקדם